Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2010 10:11 - Не сме дорасли за Оригинала
Автор: zvezdela Категория: Забавление   
Прочетен: 953 Коментари: 2 Гласове:
4



Днес съм провокирана от дебатите относно пиратството в България и затварянето на торент сайтовете, което така рекламно ми звучи. И заплашително!
Ние, обикновените потребители, сме принудени да се възползваме от пиратстването. В България стандарта на живот не ни позволява, или поне на мен хайде, да не се засегне някой. Тъ ... стандарта на живот не ми позволява да ходя 5 пъти месечно на кино, да обикалям клубовете, за да слушам новите бг групи и песни. Защо и да го правя, като всичко го има в интернет. Дълбоко подкрепят авторите и техните авторски права, но съгласете се, потребителите нямаме културата на непирати. Нямаме желанието да подкрепяме материално авторите, харесваме ги, обичаме ги, ходим на безлпатните им концерти, но ......... се връщаме в къщи и си теглим песните от нета.
Харесвам много българската музика, и певците, и въпреки това не си купувам оригиналните им продукти. И им се чудя как издържат да правят стойностни неща, албуми и парчета, които на следващия ден ги има на свободен достъп в интернет.
Пиратството няма да спре като се затворят сайтовете за торенти. Има прекалено много сайтове. И прекалено нагли пирати. Истината е, че много от родните, а и не само, таланти и певци, стават известни именно защото продуктите им се разпространяват в интернет. Не говоря за такива таланти като Б.Т.Р и Сигнал, които съществуваха още преди да мога да си представя, че мога да им свалям песните от интернет.
Така че, затворете всички сайтове, няма проблеми! Ще угаснат много от новите звездички!


Тагове:   оригинала,   дорасли,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. thedarkangel1977 - ako успееш да ме убедиш да си дам п...
02.05.2010 00:18
ako успееш да ме убедиш да си дам парите за тези новоизлюпените....
ако успееш да ме убедиш, че родните певци от старото поколение си струват ДНЕС - дето се пънат да изкарат някоя песен, и напомнят за себе си само чрез юбилейни концерти в НДК ... вместо достойно да се оттеглят в пенсия...
ако успееш да ме убедиш, че родната филмова продукция си струва да платиш билет за кино...
спирам да тегля от пиратски сайтове - ЗАВИНАГИ
ако успееш да ме убедиш
цитирай
2. estrella - Звезделче
02.05.2010 16:25
като не можеш да си купиш кола, крадеш ли?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdela
Категория: Забавление
Прочетен: 17607
Постинги: 7
Коментари: 12
Гласове: 31
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930