Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2009 14:28 - Добре дошли, снежинки!
Автор: zvezdela Категория: Забавление   
Прочетен: 985 Коментари: 3 Гласове:
2



Има дни, в които ти се иска да гледаш цял ден през прозореца забързания свят, без да се опитваш да изпревариш времето!
Има дни, в които ти се иска да изпразниш цялата си банкова карта за прищевки, а като се събудиш на другия ден тя отново да е пълна и непокътната!
Има дни като днешния когато си вървиш из града, разполагаш с цели 30 минути да платиш сметките, да обядваш и ако остане време да позяпаш магазините. Няма как, женския синдром се обажда! Вървиш вървиш и осъзнаваш как все по-малко неща ще успееш да свършиш за оставащото ти свободно време. Нищо! Студено е!
Задава се :
а) края на годината;
б) празничното настроение;
в) надеждата за премии покрай празниците;
г) .........
И въпреки мрачното време ми е приповдигнато. Хората около мен, завити с шалове, тичат, шурат се. Няма да замръзна я, вървя бавно! И колкото повече те бързат покрай мен, аз толкова по-бавно! Наслаждавам се на безгрижието си! По раменете ми кацат ли кацат предвестниците на зимата! Симпатични са! И усмихнати! Сякаш танцуват! Добре дошли, казвам! Благодаря, че ми оправихте настроението!


Тагове:   снежинки,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. xfire - Здравей и на теб:)
03.11.2009 15:31
Така е, пустия му женски синдром, ако не в шопингмания - в блог ще избие:)) Важното е да се забавляваш, прекалено много са сериозните неща напоследък.
цитирай
2. zvezdela - Е, по-приятното е в шопингмания да ...
03.11.2009 15:54
Е, по-приятното е в шопингмания да ти кажа. Но .... нещо ново, и надявам се приятно ! :):):)
цитирай
3. анонимен - То и името ти е такова-Весела
03.11.2009 20:19
Щом се развеселяваш от малките снежинки-значи си влюбена.
В студеното време и това помага.....
И чаша червено вино помага......Но само една!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zvezdela
Категория: Забавление
Прочетен: 17608
Постинги: 7
Коментари: 12
Гласове: 31
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930